HowardsHome Blog

De branchewereld moet en wil wat laten zien!

Door Geertje de Wit op 11 april 2016 in Informatie & Communicatie

Belangenorganisaties kunnen meer waar voor hun geld leveren

In 2012 en in 2014 liet AON een onderzoek naar trends en ontwikkelingen uitvoeren bij respectievelijk de leden en de brancheorganisaties zelf. De resultaten van het laatste onderzoek werden gepubliceerd in 2015. De conclusie was dat belangenorganisaties meer waar voor hun geld kunnen leveren en dat ook moeten doen om hun leden te blijven overtuigen van hun toegevoegde waarde. Lees het onderzoek nog eens na, is er wat veranderd? - VM Platform VerenigingsManagement

Lees Meer

Zet als informatieprofessional je competenties en vaardigheden in voor intern én extern kennis delen

Door Geertje de Wit op 23 maart 2016 in Informatie & Communicatie

Kennisdelen, kennis borgen, de rol van de informatiespecialist, social media, content gebruik, het zijn onderwerpen die je aanspreken en raken. En waar je van op de hoogte wil zijn. Hieronder tref je een selectie van de best gelezen en meest relevante artikelen.

Lees Meer

Case: Online platform creëert premium omgeving met HowardsHome technologie

Door Jeroen Riekwel op 9 maart 2016 in Informatie & Communicatie, Marketing, Sales

Om bij te blijven binnen een vakgebied is veel lezen onontkomelijk. De behoefte aan continue ontwikkeling door online content te consumeren groeit. Alleen niet iedereen is even handig in het vinden van relevante content uit al die verschillende online bronnen. Zoeken naar interessante content is tijdrovend. #ONTSECRETARESSEN springt in op deze behoefte en faciliteert dit door relevante gecureerde content aan te bieden. 

Lees Meer

Statistieken liegen niet: ken je kengetallen

Door Jeroen Riekwel op 10 november 2015 in Informatie & Communicatie, Marketing, Sales

Als Marketeer herken je dit vast: statistieken uit verschillende platforms komen niet met elkaar overeen. Zo krijgen wij geregeld de vraag waarom het aantal kliks in de HowardsHome Curation Hub soms hoger is dan in Twitter of waarom het in HubSpot lager is dan in Google Analytics. Tijd voor wat toelichting.

Lees Meer