HowardsHome Blog

HowardsHome deelt kennis nu ook op Salesforce blog

Door Fred van Dijk op 22 december 2016 in Sales

In lijn met de samenwerking met Salesforce, die we met de lancering van HowardsHome Sales Triggers zijn gestart, delen we nu ook onze visie en kennis over de digitale transformatie van sales op het Salesforce Blog. Aan de orde komen onder andere B2B salesstrategieën, trends en tips. 

Lees Meer

Koud bellen is dood: 8 manieren om als verkoper wel succesvol te zijn!

Door Fred van Dijk op 13 december 2016 in Sales

Koud bellen was tientallen jaren de normaalste zaak van de wereld. Het was dé manier om aan nieuwe leads te komen. Klanten kwamen zo aan informatie over nieuwe producten en diensten.
 
De technologische revolutie veranderde alles. Prospects gaan zelf op zoek naar  informatie. Ze bekijken bedrijfspagina´s, reviews, feedback, alternatieven en besluiten zelf of ze in contact willen komen. Storende ´verkooptelefoontjes´ accepteren ze niet meer.  

Lees Meer

7 Sales Triggers waar je iets mee moet (en hoe je ze op kunt sporen)

Door Fred van Dijk op 29 november 2016 in Sales

Als ik nu bij je aanbel en vraag of je een pen van me wilt kopen, dan zul je waarschijnlijk weigeren. In de la van het dressoir heb jij nog voldoende pennen liggen, de noodzaak van een nieuwe pen is ver te zoeken.

Lees Meer

Wie is er in de lead? Marketing of Sales?

Door Fred van Dijk op 10 oktober 2016 in Sales

Over de veranderingen in lead generation, lead nurturing, de traditionele sales funnel en de samenwerking met marketing is de afgelopen periode weer veel informatie verschenen.

Volgens sommigen wordt de rol van marketing steeds belangrijker en is sales pas heel laat in de funnel aan zet. Traditionele sales zou aan terrein verliezen omdat lead generation en lead nurturing meer de verantwoordelijkheid is geworden van marketing door de inzet van marketing automation en contentmarketing. 

De buyers journey wordt dan als volgt in de klassieke funnel weergegeven:

Lees Meer